Reklamacja

Chcesz zgłosić reklamację produktu lub zamówienia?

 

Uważasz, że przysłano Ci wadliwy lub niezgodny z opisem towar, produkt nie działa, zepsuł się w trakcie trwania gwarancji?

Wyślij go nam, a my po sprawdzeniu i potwierdzeniu opisanego problemu z urządzeniem zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty, naprawimy urządzenie lub wymienimy na nowe. 

Na wszystkie produkty zakupione u nas w sklepie obowiązuje 12 miesięczna gwarancja oraz 24 miesiące rękojmi.

Pamiętaj jednak, reklamowany towar nie powinien mieć uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego lub niezgodnego z instrukcją lub przeznaczeniem używania!

 

 

Czy muszę was poinformować przed reklamacją?

 

Nie, nie musisz, jednakże kontakt z naszą infolinią lub wsparciem technicznym może pomóc rozwiązać problem bez wysyłania produktu. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów.

Zadzwoń na infolinię +48500551200 lub napisz na mail sklep@houseiq.pl

Jeżeli jednak nam się nie powiedzie, wyślij do nas produkt zgodnie kolejnymi krokami.

 

 

 

 

Co muszę wypełnić i jak mogę odesłać towar?

 

Masz kilka możliwości.

Pamiętaj aby towar odsyłać kompletny w oryginalnym opakowaniu jeżeli to możliwe.

Jeśli towar został zakupiony w sklepie www.houseiq.pl najszybszą i najwygodniejszą, tak dla Ciebie jak i dla nas, będzie skorzystanie z darmowej* przesyłki zwrotnej InPost Paczkomaty, do której instrukcję znajdziesz pod tym linkiem:

INSTRUKCJA DARMOWE ZWROTY

Dzięki tej metodzie możesz reklamowane produkty wysłać do nas bezkosztowo*, tam też możesz opisać problem i preferowaną formę zakończenia reklamacji. W ten sposób pominiesz konieczność wypełniania formularza reklamacyjnego.

 

*Nie dotyczy urządzeń gabarytowych (nie mieszczących się do paczkomatu) - w tym przypadku należy zwrócić towar na swój koszt.

 

 

 

Podobnie możesz postąpić przy towarze zakupionym w sklepie Allegro. Działaj zgodnie z instrukcjami z poniższego linku powołując się na numer Twojego reklamowanego zakupu:

Reklamacja z Allegro

Oczywiście możesz też odesłać reklamowany towar na własny koszt.

Pamiętaj jednak, że w tym przypadku musisz odesłać towar przesyłką rejestrowaną (co najmniej Poczta Polska List Polecony) – nie chcemy przecież, aby przesyłka została zniszczona lub się zgubiła. Dodatkowo nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, na koszt odbiorcy, nadanych do paczkomatów, odbiór w punkcie itp.

Adres wysyłki:
PSMART/id3.pl
ul. Grunwaldzka 6
84-230 Rumia
Dopisek "ZWROTY I REKLAMACJE"

  

W każdym przypadku zalecane jest załączenie wypełnionego formularza reklamacyjnego. Skorzystaj z tego dostarczonego z przesyłką lub z formularza z poniższego łącza:

Formularz zwrotu/reklamacji

 

 

 

 

 

Jak szybko zwracacie pieniądze?

Zgodnie z prawem, o wyniku postępowania reklamacyjnego musimy powiadomić Cię najpóźniej w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Najczęściej jest to znacznie szybciej.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w ciągu 7 dni zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

 

 

A co jak reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie?
 

Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana z powodu braku problemu, uszkodzenia z winy użytkownika lub innych przyczyn, poinformujemy Cię o tym fakcie, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji. Zapytamy także o dyspozycję co do urządzenia. Jeżeli będziemy mieli odesłać do Ciebie sprawny produkt, zastrzegamy sobie prawo do zażądania zwrotu kosztów ponownej wysyłki w przypadku przesłania nieuzasadnionej reklamacji, która wynikała z problemu z podstawową obsługą urządzenia tzn. takim, który rozwiązać można posługując się instrukcją obsługi lub kontaktując się z nami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl