
- Aplikacje(388)
- Serie produktów(89)
- Inteligentne Gniazda(21)
- Oświetlenie(132)
- Sterowniki przekaźnikowe(118)
- Sensory i czujniki(64)
- Termostaty(28)
- Bezpieczeństwo(8)
- Centralki(19)
- Piloty(51)
- Małe AGD(2)
- Akcesoria USB(4)
- Kamery IP(10)
- Zestawy(8)
- Pozostałe(10)
- Obudowy(6)
- Baterie(4)
Nowości
Promocje


















Przedmioty zakupione w sklepie www.houseiq.pl
Możesz zwrócić darmową przesyłką zwrotną Inpost Paczkomaty.
Darmowe przesyłki dotyczą zwrotów konsumenckich jak i reklamacji towarów.
Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś:
Aby otrzymać potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przesyłki zwrotnej konieczne jest w pierwszej kolejności zgłoszenie reklamacji / zwrotu i ewentualna konsultacja techniczna mailowo na sklep@houseiq.pl
UWAGA. Otrzymamy kod zwrotu Inpost Paczkomaty ważny jest tylko 3 dni!
Instrukcja przygotowania przesyłki zwrotnej Inpost Paczkomaty:
1. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl
2. Na stronie głównej znajdź i kliknij zakładkę Dokonaj zwrotu
3. Wpisz w wyszukiwarkę sklepu houseiq.pl
4. Wypełnij dane formularza wpisując swoje dane oraz numer zamówienia lub numer reklamacji otrzymany od konsultanta w odpowiedzi na zgłoszenie zwrotu.
W przypadku zwrotu konsumenckiego pobierz i wypełnij formularz odstąpienia od umowy zakupu. >> Formularz << Dołącz go do przesyłki.
W przypadku reklamacji wpisz w pole Opis* dokładne informacji odnośnie problemu z urządzeniem. Napisz w jaki sposób chcesz zakończyć postępowanie reklamacyjne, czy chcesz nowe urządzenie czy zwrot środków. Wpisz także numer konta na które mamy zwrócić środki. Możesz także pobrać i wypełnić formularz reklamacji dołączając go do przesyłki. >> Formularz <<
5. Oczekuj na potwierdzenie przesyłki oraz mail z numerem kodu zwrotu do paczkomatu.
6. Zapakuj przesyłkę i napisz na niej kod zwrotu.
7. Z opcji paczkomatu wybierz Nadaj przesyłkę > Mam kod zwrotu.
8. Wsadź przesyłkę do skrytki i gotowe! Przesyłka powędruje do nas.