Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Produkt dnia
Inteligentne gniazdko 2X Wifi pomiar zużycia TUYA
Inteligentne gniazdko 2X Wifi pomiar zużycia TUYA
78,16 zł 75,03 zł
szt.
STEROWNIK LICZNIK ZUŻYCIA PRĄDU DO 60A WIFI TUYA
STEROWNIK LICZNIK ZUŻYCIA PRĄDU DO 60A WIFI TUYA
195,00 zł 187,20 zł
szt.
Sonoff TH10 + Czujnik Temperatury Wilgotności PLFV
Sonoff TH10 + Czujnik Temperatury Wilgotności PLFV
68,60 zł 65,86 zł
szt.
Sonoff TH10 + Herm. Czujnik Temperatury DS18B20
Sonoff TH10 + Herm. Czujnik Temperatury DS18B20
64,68 zł 62,09 zł
szt.
Czujnik zalania WIFI NEO TUYA
Czujnik zalania WIFI NEO TUYA
79,25 zł 76,08 zł
szt.
Sonoff DC 5-32V Sterownik Wifi beznapięciowy
Sonoff DC 5-32V Sterownik Wifi beznapięciowy
48,25 zł 46,32 zł
szt.
Shelly i3 sterownik dopuszkowy akcji automatyzacji
Shelly i3 sterownik dopuszkowy akcji automatyzacji
62,49 zł 59,99 zł
szt.
Shelly H&T Czujnik temperatury i wilgotności
Shelly H&T Czujnik temperatury i wilgotności
116,25 zł 111,60 zł
szt.
Sonoff POW R2
Sonoff POW R2
56,21 zł 53,96 zł
szt.
Sonoff Basic R3 Przekaźnik Wifi DIY
Sonoff Basic R3 Przekaźnik Wifi DIY
34,84 zł 33,45 zł
szt.
Dopuszkowy sterownik Rolet markiz WiFI TUYA
Dopuszkowy sterownik Rolet markiz WiFI TUYA
85,00 zł 81,60 zł
szt.
Sterownik WIFI wentylator lampy Sonoff iFAN 03 Pilot
Sterownik WIFI wentylator lampy Sonoff iFAN 03 Pilot
112,05 zł 107,57 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Reklamacje gwarancyjne i zwroty konsumenckie

 

Większość produktów w naszym sklepie jest przez nas bezpośrednio importowana z krajów producenta. W związku z tym to my realizujemy gwarancję dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, prosimy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi poniżej.

Aby proces reklamacji lub zwrotu przebiegł najszybciej jak to możliwe zastosuj się do określonych kroków reklamacji i zwrotu, a my postaramy się zakończyć postępowanie reklamacyjne/zwrotu w ekspresowym tempie.

Jeżeli nie jesteś pewien czy chcesz zachować zakupiony przedmiot. Nie zrywaj folii ochronnych, nie niszcz opakowania. Produkt zwracany musi być w nienaruszonym stanie. Jeżeli zwrócony towar nosi wyraźne ślady użytkowania wykraczające poza konieczny do sprawdzenia działania, brak jest folii ochronnych/opakowania/elementów wyposażenia oryginalnego przedmiotu sprzedający zgodnie z ustawą ma prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o pomniejszenie wartości przedmiotu.

 

Ważne informacje: Wysyłka

Przedmioty zakupione w sklepie www.houseiq.pl

Możesz, zwrócić darmową przesyłką zwrotną Inpost Paczkomaty. Uwaga! Konieczne jest w pierwszej kolejności zgłoszenie reklamacji / zwrotu i ewentualna konsultacja techniczna mailowo na sklep@houseiq.pl.

Informacje jak postępować aby uzyskać kod do darmowej przesyłki zwrotnej zajdziesz w instrukcji pod tym adresem: Instrukcja darmowe zwroty

Przy wypełnianiu formularza darmowe zwroty powołaj się na numer Twojego reklamowanego zamówienia. Prosimy do przesyłki załączyć wypełniony formularz reklamacyjny. Dostępny w poniższym opisie procedury reklamacji.

Przedmioty zakupione w sklepie www.allegro.pl 

Jeżeli masz taką możliwość, możesz skorzystać z darmowej wysyłki zwrotnej Allegro Inpost także do procedury reklamacyjnej. Wypełnij formularz Allegro wybierając opcję Przedmiot jest uszkodzony i opis problem. Jest to warunek konieczny do poprawnego przeprowadzenia reklamacji. Aby wysłać darmową przesyłkę zwrotną Allegro postępuj z poniższymi wskazówkami:

Allegro >> Kupione >> Szczegóły dla konkretnego zakupu >> Zwróć całość lub część zamówienia >> Wypełnij dane w formularzu.

Szczegóły odnośnie zwrotów Allegro Smart znajdziesz klikając na ten >> link <<

Zawsze możesz a własny koszt wysłać do nas reklamowany towar:

Wymagana minimalna forma odsyłki: Poczta Polska list polecony. Listy zwykłe narażone są na uszkodzenia i zagubienie.

Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, na koszt odbiorcy, nadanych do paczkomatów, odbiór w punkcie itp.

Adres wysyłki:

id3.pl

Dopisek "ZWROTY I REKLAMACJE"

Plac Kaszubski 8/311 

81-350 Gdynia

500 551 200

Pamiętaj o formularzu reklamacji lub zwrotu. Znajdziesz je poniżej!

 

Procedura reklamacyjna

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Zanim zgłosisz reklamację napisz do nas maila na sklep@houseiq.pl pomożemy rozwiązać problem. Jeżeli to się nie uda przejdź do punktu 2.
  2. Prześlij do za pomocą wyżej wymienionych metod produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego koniecznie wypełniony formularz reklamacji dostępny tutaj     >>Pobierz formularz reklamacji<<
  3. Zgodnie z przepisami najpóźniej w ciągu 14 dni poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. Zastrzegamy sobie prawo do zażądania zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej w przypadku przesłania nieuzasadnionej reklamacji z problemem natury podstawowej obsługi urządzenia, które klient mógł w prosty sposób rozwiązać we własnym zakresie korzystając z instrukcji obsługi lub z pomocy naszych specjalistów kontaktując się mailowo lub telefonicznie, a samo urządzenie funkcjonuje bezproblemowo.

Procedura zwrotu produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania ponad konieczny do podstawowego sprawdzenia przedmiotu - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty lub kwota zwrotu zostanie pomniejszona o pomniejszenie wartości rynkowej przedmiotu. Zwrot będzie pomniejszony do kwoty za jaką w przekonaniu sprzedawcy jest on w stanie sprzedać produkt jako używany w stanie zwróconym.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Poinformuj nas o dokonywanym zwrocie na maila sklep@houseiq.pl
  2. Odeślij na swój koszt zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Skorzystaj z szablonu                                          >>Pobierz formularz zwrotu<<
  4. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  6. Zgodnie z ustawą sprzedający ma 14 dni na zakończenie postępowania zwrotu
Dodatkowe warunki zwrotu Jeśli zwracasz produkt kupiony w zestawie z innym produktem, zwróć cały zestaw produktów. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych, które są z nią związane. Dotyczy to np. przedmiotów dołączonych do głównego produktu za 1 grosz jak i zestawów z obniżoną ceną jednego czy 2 produktów.  
 
Zakupy na raty zwracasz w całości – jeśli raty obejmowały kilka produktów, nie możesz zwrócić tylko części zamówienia.
 
Jeżeli zwracasz towar zamówiony wedle własnej specyfiklacji np. Programowanie. To przyjmiemy taki zwrot jednakże nie zwrócimy Ci kwoty za wykonaną już usługę programowania. W trosce o Twoje bezpieczeństwo każdy zwracany towar jest ponownie programowany, aby usunąć ewentualnie wpisane w urządzenie dane wrażliwe jak hasła loginy do sieci, hasła do usług czy portali.  
 
Co dalej
Jeśli produkt, który zwracasz, nie będzie uszkodzony, wyślemy Ci fakturę korygującą.  
 
Jeśli będziemy mieć uwagi co do stanu produktu, skontaktujemy się z Tobą. Jeśli towar będzie niekompletny lub stwierdzimy, że był używany, przez co zmniejszyła się jego wartość – możemy obniżyć kwotę zwrotu proporcjonalnie do zużycia.  
Kiedy i jak zwrócimy pieniądze Gdy otrzymamy zwracany produkt lub dowód nadania przesyłki, zwrócimy Ci pieniądze. Zrobimy to w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy zapłatę za towar 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub ewidentne oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu lub obniżeniu kwoty zwrotu wraz z dokładną dokumentacją.

Jeżeli Twoja reklamacja nie zostanie uznana ze względu na brak problemu fizycznego, gdy problemem okazuje się być błędne ustawienie urządzenia przez użytkownika lub problem dotyczy złego użytkowania. Możemy podjąć decyzję o wysyłce zwrotej sprawnego towaru. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

W razie wątpliwości odnośnie działania produktów zakupionych w naszym sklepie, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@houseiq.pl. Udzielimy Ci wskazówek, które pomogą Ci rozwiązać podstawowe problemy z użytkowaniem sprzętu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl