Produkt dnia
Sonoff POW R2 NOWY MODEL! Licznik zużycia prądu
Sonoff POW R2 NOWY MODEL! Licznik zużycia prądu
57,90 zł 55,58 zł
szt.
Mini Centrala Alarmowa RF 433, Alarm Sonoff z PLFv
Mini Centrala Alarmowa RF 433, Alarm Sonoff z PLFv
99,00 zł 95,04 zł
szt.
Sterownik Kontroler LED WIFI Magic Home RGB
Sterownik Kontroler LED WIFI Magic Home RGB
44,27 zł 42,50 zł
Sonoff DC 5-32V Sterownik Wifi beznapięciowy
Sonoff DC 5-32V Sterownik Wifi beznapięciowy
51,34 zł 49,29 zł
szt.
Sonoff TH10 + Herm. Czujnik Temperatury DS18B20
Sonoff TH10 + Herm. Czujnik Temperatury DS18B20
64,00 zł 61,44 zł
szt.
Sonoff TH10 + Czujnik Temperatury Wilgotności PLFV
Sonoff TH10 + Czujnik Temperatury Wilgotności PLFV
70,00 zł 67,20 zł
szt.
Programowalny termostat WiFi Zwierny - Piec
Programowalny termostat WiFi Zwierny - Piec
255,12 zł 235,15 zł
szt.
Shelly H&T Czujnik temperatury i wilgotności
Shelly H&T Czujnik temperatury i wilgotności
108,00 zł 103,68 zł
szt.
Centrala alarmowa GSM WIFI RF DOTYK JĘZYK POLSKI A
Centrala alarmowa GSM WIFI RF DOTYK JĘZYK POLSKI A
410,00 zł 393,60 zł
Bezprzewodowy MINI czujnik ruchu PIR RF 433MHz
Bezprzewodowy MINI czujnik ruchu PIR RF 433MHz
56,14 zł 53,89 zł
szt.
Inteligentne gniazdko 2X Wifi pomiar zużycia TUYA
Inteligentne gniazdko 2X Wifi pomiar zużycia TUYA
76,00 zł 72,96 zł
szt.
SONOFF L1 KONTROLER LED WIFI Z PASKIEM LED eWelink
SONOFF L1 KONTROLER LED WIFI Z PASKIEM LED eWelink
139,16 zł 133,59 zł
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje gwarancyjne i zwroty konsumenckie

Większość produktów w naszym sklepie jest przez nas bezpośrednio importowana z krajów producenta. W związku z tym to my realizujemy gwarancję dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, prosimy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi poniżej.

Aby proces reklamacji lub zwrotu przebiegł najszybciej jak to możliwe zastosuj się do określonych kroków reklamacji i zwrotu, a my postaramy się zakończyć postępowanie reklamacyjne/zwrotu w ekspresowym tempie.

Jeżeli nie jesteś pewien czy chcesz zachować zakupiony przedmiot. Nie zrywaj folii ochronnych, nie niszcz opakowania. Produkt zwracany musi być w nienaruszonym stanie. Jeżeli zwrócony towar nosi wyraźne ślady użytkowania lub brak jest folii ochronnych/opakowania/elementów wyposażenia oryginalnego przedmiotu sprzedający zgodnie z ustawą ma prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o pomniejszenie wartości przedmiotu. Zwroty konsumenckie dotyczą tylko konsumentów nie firm.

Ważne informacje: Wysyłka

Jeżeli masz taką możliwość, możesz skorzystać z darmowej wysyłki zwrotnej Allegro Inpost także do procedury reklamacyjnej. Nie zapomnij jednak załączyć wypełnionego formularza Reklamacji/Zwrotu. Jest to warunek konieczny do poprawnego przeprowadzenia reklamacji/zwrotu. Aby wysłać darmową przesyłkę zwrotną Allegro postępuj z poniższymi wskazówkami:

Allegro >> Kupione >> Szczegóły dla konkretnego zakupu >> Zwróć całość lub część zamówienia >> Wypełnij dane.

Szczegóły odnośnie zwrotów Allegro Smart znajdziesz klikając na ten >> link <<

Wymagana minimalna forma odsyłki: list polecony. Listy zwykłe narażone są na uszkodzenia i zagubienie. 
Przedmioty wrażliwe na uszkodzenia prosimy bardzo dokładnie zabezpieczyć.
Do pakowania i zabezpieczania przesyłek można użyć kartonów, kopert, folii, w których zostały one wysłane przez nas do Państwa. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, na koszt odbiorcy, nadanych do paczkomatów, odbiór w punkcie itp.

Adres wysyłki

Houseiq

Plac Kaszubski 8/311

81-350 Gdynia

Pamiętaj o formularzu reklamacji/zwrotu!

Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji. 

 

Procedura reklamacyjna

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Zanim zgłosisz reklamację napisz do nas maila na sklep@houseiq.pl pomożemy rozwiązać problem. Jeżeli to się nie uda przejdź do punktu 2.
  2. Prześlij do nas na swój koszt produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego koniecznie wypełniony formularz reklamacji dostępny tutaj >> Pobierz formularz reklamacji <<
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości odnośnie działania produktów zakupionych w naszym sklepie, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@houseiq.pl. Udzielimy Ci wskazówek, które pomogą Ci rozwiązać podstawowe problemy z użytkowaniem sprzętu.

 

Procedura zwrotu produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty lub kwota zwrotu zostanie pomniejszona o pomniejszenie wartości rynkowej przedmiotu. Zwrot będzie pomniejszony do kwoty za jaką w przekonaniu sprzedawcy jest on w stanie sprzedać produkt jako używany w stanie zwróconym.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Poinformuj nas o dokonywanym zwrocie na maila sklep@houseiq.pl
  2. Odeślij na swój koszt zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Skorzystaj z szablonu >> Pobierz formularz zwrotu <<
  4. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  6. Zgodnie z ustawą sprzedający ma 14 dni na zakończenie postępowania zwrotu.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub ewidentne oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl